I SKOLAN

Öhhh. Jag vill inte vara här.
Jag är så sjukt trött och sen pallar jag inte den konstiga cp stämningen som råder i klassen just nu.
Den får mig, och antagligen typ resten av klassen också, att känna mig illa till mods.
Folk hoppar av nu. Alla bytar klass p.g.a just den dåliga stämningen.
Vi har engelska och skulle egentligen ha redovisning idag men inte ens läraren tyckte klimatet i klassen var bra för redovisning så vi fick en ny uppgift. Men det går ändå inte att koncentrera sig.
Vi har även sånna enskilda samtal med rektorn idag. Så vi kommer alla springa ut och in i samtal med rektorn hela förmiddagen (y) great.
Tack och lov slutar vi 11 idag och då ska jag gå till fram och träffa Emma en liten stund :)
Sen tänker jag gå hem och kasta mig i sängen och sova bort hela dagen.
Får väl även plugga lite ikväll I guess.
Men nu ska jag försöka koncentrera mig lite.
Hej så länge♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0