I'M BACK

...and I know you've missed me ;D
Kom typ nyss hem.
Min kväll började med att jag tog Hannahs cykel och cyklade till badhuset för "Källan" var där ikväll så där va as mycket folk där.
Men jag badade inte (ofc) bara massa blattar ju o.O
Tusen blattar, Clara, Julia och Marcus Arvidsson på ett ungefär :p
Nej jag satt och tittade på, garvade och snackade med Elaine istället :)<3
Sen kom även Van och Timme som inte heller skulle bada. Fast dom sa att jag var ett fetto så jag gick...
...och köpte klubbor ._. haha
Jag har käkat 6 klubbor idag................................................
Det är mer än jag brukar käka på ett helt år ju :O
Jaja resten av kvällen har vi typ bara yrat runt på stan, as mycket folk ute ikväll, det gillas! :)
Men nu har jag iaf ätit så jag är mätt och belåten och på ett ungefär lika trött som en död fisk (y)
Hehe puss baby's♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0