I'M BROWNIE :D

Godkväll!
Nu sitter jag ny duschad i min säng och lyssna på Replay :)
Emma kom hit innan så sminkade vi oss (haha?) och sen stack vi ut en sväng, gick typ bara runt på stan.
Sen skulle hon träffa ***** så jag gick till Michelle.
När jag kom dit stack vi dirren till Sun City där vi även mötte upp Julia.
Jag solade i 26 minuter och somnade där så när jag vaknade hade det slutat för länge sen och jag va helt virrig och död, fast brun blev jag! :D
När jag lyckats ta mig hem (förvånad över att jag inte somnade eller blev överkörd på vägen) var mormor och morfar här och åt äppelpaj.
Så jag åt faktiskt lite äppelpaj (jag vet att det inte är nyttigt...) fast jag petade som vanligt bort äpplena. Jag äter helt enkelt inte mjuka, varma äpplen!
Sen åkte dom och nu har jag duschat.
Ikväll tänker jag bara sitta här heeela kvällen för jag är så nedrigt trött så jag orkar inget annat.
Men nu ska jag leta upp ett roligt klipp till er på youtube ;)
Puss på skinkan♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0