I'M HUNGRY :(

Sådärja!
Nu har jag lagt mig till ro i sängen.
Känner dock att jag är hungrig :(
Men ajja shit the same. Mamma har lagt sig så hon lär vakna om jag tar mat, dessutom blir man fet av nattmat o.O

Jag dör bara jag tänker på hur jag kommer känna mig imorgon bitti..
Det är ju liksom tillräckligt illa att vakna en vanlig vardagsmorgon och behöva gå upp så himmla tidigt men torsdagar klår ju ändå allt.
Det första man tänker när man vaknar är; "MATTE......!"
För vi har nämligen matte från kvart över 8 på morgonen till 11.............
Vill man ta livet av sig eller vill man ta livet av sig?
Jag tror faktiskt att matte är min värsta fiende. Speciellt klockan kvart över 8 på morgonen då jag helst borde ligga i min varma, mjuka, mysiga säng och soooova.
Menmen, Life's a bitch, right?

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0