IMORGON ÄR SISTA DAGEN

Alltså efter imorgon är vi leeediga, yeey, wieee, jippi och allt sånt :D
Nu har jag och Handii käkat (vi åt faktiskt knäckebröd) och tvättat av sminket. Älskar känslan av att precis tvättat bort allt tjockt smink.
Ja ni vet, jag är ju en kines fjortis som har så sjukt mycket smink så det är förvånansvärt att jag ens kan röra mitt ansikte :O
Whatever, ska väl sova snart antar jag, är ju trots allt inte lediga riktigt än.
Handii ska springa typ 5km imorgon så får väl säga farväl till henne innan vi skiljs åt för hon lär väl typ dö i en hjärtattack eller något annat fint... eller hon kan ju i och för sig rulla fram så det är lugnt ;)
Aeeeh kidd :D
Ikväll har vi förresten lurat blond-julia och sagt att hennes öron kommer ruttna och trilla av bara för hon lät nellie och clara ta hål i hennes öron x) hahaha hon trodde oss
Hon tror alltid på oss *nöjd*
Kommer du ihåg när vi sa att vi suttit på mitt rum hela tiden bara att du inte sett oss? ;) HAHA!
Du är så blåst, fast vi älskar dig ändå :)♥


We still love you ;*

Kommentarer
? Anonym

hahaha det var faktiskt inte kul linneah+du är elak! :(( but i love you still ;)<3

2009-10-24 @ 17:42:21
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0