IN KARLSHAMN

Nu sitter jag i Jacks soffa och kollar She's the man med Handii, Jack, hans lillebror och hans lillebrors kompis (Y)
Idag tog vi bussen från munka vid 10 över 2. Sen tog vi ett tåg från Hässleholm till Karlshamn. Vi missade dock det tåget vi skulle ta eftersom att Handii inte ville gå ner på perrongen ._. *suck*
Så jag bara alltså vi måste nog gå ner nu... hon bara neeej... inte än! Så när vi kom ner så skulle hon trycka på knapparna så dörren skulle öppnas så precis när hon skulle strycka så åkte tåget rakt framför näsan på henne... typiskt Handii! haha
Så fick vi vänta på nästa tåg i 1 timme...
När vi kom fram va klockan typ halv 6 och då blev det direkt hem till jack, fixa oss lite och sen bar det av till mötet. Jag hade alldeles för kort kjol, höga klackar och mina glasögon vilket gjorde att jag såg ut som "en strippa som klätt ut sig till porrig lärare" som Handii uttryckte sig... (N) det var inte ok!
Whatever, när vi kom hem satt Handii och spelade spel på internet (nörd) och nu har vi nyss ätit.
Vet inte om vi kanske ska sticka ut sen (hoppashoppashoppas) men vi får väl se :)
Puss så länge♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0