JAG BER SÅ MYCKET OM URSÄKT TILL...

Liridon och Mensur och även lite Shpetim.
Vi kan börja med Liridon och Mensur.
Jag känner inte er, det gör jag inte. Jag har inte varit i skolan samtidigt som er och Mensur har jag inte pratat med alls.
Liridon har jag snackat med lite på msn och du verkar vara trevlig och vettig och därf vill jag be så mycket om ursäkt till er.
Det var fel av mig att dra alla er albaner över samma kam och det ska inte hända igen.
Jag hoppas ni kan ha överseende med mitt lilla felsteg där.
Sen Shpetim. Jag känner inte dig heller nå vidare bra, men du verkar jätte snäll så ta inte detta fel, men jag (och det är inte bara jag) som tycker att du ibland stör lite på lektionerna när du inte kan fälla ner din data och sånt. Men jag har inget emot dig så tro inte det.
Sen till dig Mergim. Jag tänker inte be dig om ursäkt för du förtjänar inte det.
Du stör alla med det skitet du gör när du egentligen borde plugga. Du har kallat mig kines och varför får jag då inte säg att jag tycker du stör?
Dessutom kan du inte skriva /alla albanerna i klassen för det var inte från alla albanerna i klassen. Inte från Liridon iaf sen vet jag inte om det var från er andra två.
Dessutom, har du inte mer stake än att sitta och kommentera anonymt?
Tror du inte jag har så mycket vett i skallen att jag fattar att det var du som skrev?
Och nu kommer ni väl se mig som "albanhataren" i skolan eller något. Men så är det verkligen inte.
Jag kan ju knappast vara en rasist när jag själv inte ens är svensk eller hur?
Och nu, när du även har "hotat" mig i en kommentar så känner jag inte alls för att gå till skolan nå mer.
Grattis! Det funkade, jag blev rädd. Är du nöjd nu? Fick du som du ville?
Och bara så du vet, där går inte en enda kines i vår klass!
Jan och Toni är vietnameser, Jojjie är från Thailand och jag är fillipin och japan så kom inte här och kalla oss "jävla kineser" eller något annat.
För vi kallar inte dig "jävla alban". Men du ska veta att som man behandlar andra blir man behandlad själv.

Men jag ber iaf om ursäkt till Liridon, Mensur, Shpetim och alla andra albaner som läser detta, det var absolut inte min mening att dra er alla över samma kam!
Och förlåt för att jag hände ut er så här i bloggen, det var inte min mening från början men jag kände att det behövdes nu efter det som hänt.

Sen fick jag reda på nytt nu att någon av er albaner i klassen (förlåt, får jag skriva så utan att jag kränker er...?) hade frågat "var hon kinesen var" då hade personen svarat att jag inte är kines och då hade någon av er svarat typ att skit samma men jag hatar alla albaner och sånt.
Jag fattar inte var ni har fått det ifrån?! Jag har inte sagt något om er albaner för jag har inget emot er!
Så kan ni sluta tro det?

/Linneah Zoe Yasmin


Kommentarer
? Anonym

vadå stacke klart det är jag mergim jag bryr mig inte om vad du tycker i vilken mening hota jag dig ? jag hotar inte utan jag gör det istället om det skulle va nått men vrf ska jag smutsa ner mig med en asiat som du?

2009-10-15 @ 17:38:51
? agnessss

väldigt fin blogg:)

2009-10-15 @ 17:53:48
URL: http://agneshammander.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0