JAG BORDE VARA TRÖTT, BUT I'M NOT...

Här sitter jag i min säng och lyssnar på Let me take you there med Plain White T's.
Vet faktiskt inte alls varför jag lyssnar på den då den bara påminner mig om dig och ändå lyssnar jag på den.
Dags att byta låt perhaps?
Kom även på att jag har slutat skriva i min kalender. Den påminner också om dig.
Jag tänker minsann sudda, stryka och ha mig och jag måste även byta framsidan!
Tack för allt extra slit du orsakat mig, jag skickar en räkning sen!
I just wanna chop you up and cut you.

Handii ligger på en madrass på mitt golv och sover som en liten gris, en liten mini gris =)
Borde väl också sova känner jag, men jag är inte ett dugg trött :(
*suck*
Men nu ska jag kolla min bdb litta!
Byeee♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0