JAG KVÄVS..

Helt seriöst. Jag kvävs i den här staden.
Den är för liten och här bor för lite folk.
Det finns inget att göra och så fort man hittar på något så träffar man bara samma gammla folk igen hela tiden om och om igen.
Alla känner varandra... JAG BLIR GALEN!
Helt seriös. Det känns som om någon har stängt in mig i en såndär cell ni vet där jag måste sitta tills nu i minst 3 år till.
När jag har slutat skolan tänker jag flytta här ifrån!
Jag flyttar till Göteborg, Stockholm, usa, Japan, Hawaii, you name it.
Ni gammla Ängelholmsbor kommer aldrig någonsin se röken av mig igen!
Usch.
Någon som har syrgas till mig så länge så jag kan andas..?


Ängelholm? NEJ TACK!

Kommentarer
? Arne

Linneah = to cool for Ängelholm

2009-10-13 @ 19:02:59



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0