JAG TROR JAG HAR BLIVIT ÖVERKÖRD AV EN TRAKTOR...

eller ja, det känns åtminstonne som det.
Jag har ett ord för den här dagen, morgon dagen och torsdag; BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
Hur ska jag orka masa mig upp och gå till skolan? ._.
Fick dock en mycket braig nyhet idag, det är bara imorgon och torsdag kvar sen är vi LEDIGA :D
För vi har studiedag på fredag och sen är det höstlov för hela slanten i en vecka, sweeeeeet!
Anyways så sitter jag för tillfället hemma i min soffa och lyssnar på Dirty Little Secret.
På förmiddagen har vi haft svenska, inte så ansträngande för vi kollade på någon film med hundar som hette typ Snow patroll (stavning? namn? shit the same...).
Var inte hungrig nu heller så sket i att äta och gick hem istället men får väl gå tillbaka dit och ha naturkunskap sen I guess (N)
Efter skolan ska jag nog träffa Handii så ska vi dra till donken, men får se om det blir. Jag vill egentligen bara sova för jag är så j*kla trött!
Men puss så länge så hörs vi senare♥

Kommentarer
? mannen

jag vill också till donken ;)

suuuuugen

2009-10-20 @ 15:47:18
URL: http://ammmandas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0