MÅNDAG IGEN

Jahapp nu är det måndag igen (jag vet att det har varit det i typ en timme nu men jag är lite efter ibland)
Jag gillar måndagar, hatar tisdagar, onsdagar och torsdagar och sen ääälskar jag fredag och lördag och söndagar ogillar jag rätt mycket.
Imorgon har vi engelska hela förmiddagen och sen slutar vi 11. Jag ska hem och soooova då!
Påminn mig om det för jag fastnar alltid vid min data när jag kommer hem.
Imorgon får jag inte använda den alls när jag kommer hem!
Eller jo jag måste få blogga lite, men sen blir det sängen dirr ;)
Jag längtar redan till helgen, då jag börjar leva igen.
Nu kommer jag bara vara levande död i 4 dagar...
Till helgen blir det kanske Karlshamn (javet att jag säger det varje helg, så förvänta er att det inte blir)
Men nu ska jag faktiskt sova så jag orkar gå till skolan imorgon!
Forsätt läsa min blogg, för jag vet att ni gillart! ;D
Sov sött mina älsklingar♥


I've learnd to smile without you...

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0