NU ÄR DET SNART FREDAGSMYYYS IGEN!

Ja, det är ok att säg att det är fredagsmys, men snälla människor; SLUTA SJUNGA DEN J*KLIGA LÅTEN!
Jag är irriterad till tusen på den låten nu!
Varenda fredag går alla runt och sjunger på den och den är ju inte ens bra?!
Hallå? Är det någon som seriöst tycker den är bra? Liksom på riktigt?
Så hör jag någon sjunga den imorgon så ska jag banka in skallbenet på er!
Naeeehh okej, där ljög jag för jag skulle aldrig göra så, jag är ju så snäll :D
Fast jag kanske bankar in skallbenet på den som hittade på den...........


"...om det så är det sista jag göööör!" - aa, fortsätter du producera fram så nedriga låtar så är det snart det sista du gör!

Kommentarer
? Ellinor

Snygg header du har :O

2009-10-15 @ 21:58:44
URL: http://sizzo.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0