PALLA

Alltså jag börjar bli sur ikväll igen o.O
Detta är inte bra för min hälsa!
Handiis internet laggar fede mycket (dålig mottagning här uppe) och sen har hennes takniska vattenpöl just försökt instalera min cam men där är ingen drivrutin till den!
KORKADE MÄNNISKOR som har gjort den! Jag ska stämma era rövar av er!
Eller okej, nej det ska jag inte, men jag tänker knalla tbx till affären och lämna tillbaka den så det är bäst ni tar emot den!
Meen nu ska jag sluta sura.
Handii försöker som vanligt göra läxor och jag lyssnar på I'm not pop.
Mamma kommer snart och hämtar mig och när jag kommer hem ska jag hoppa i mys kläderna dirr och kanske kolla En shopaholics bekännelser om jag får låna den av Handii :D
Nu ska jag där emot sociala mig lite, pusspuss♥


There's nothing left here anymore.

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0