PYRETS UNDERGÅNG?

Helt serri, vad har hänt i skolan dessa dagar jag har varit borta? o.O
Klarar ni inte 3 dagar utan mig? ;) haha
Men det verkar som om det har blivit kaos i klassen...
Alla hör av sig hit och dit och tänker sluta, folk har blivit skickade till rektorn av några random bitchar...?
Alltså, sluta inte snälla söta rara!
Linneah börjar bli arg på detta skitet nu! Det kommer bli att det blir jag som hoppar av x) haha
Nejmen jag kommer tillbaka imorgon och då j*vlar!
Haha okej, nej vad ska lilla jag göra åt saken? :(
Känns bara tragiskt att Pyret håller på att gå under medans jag sitter hemma och fotograferar mitt vattenglas ._.



Och hallå, jag är faktiskt inte kines (fortfarande)!
Sen behöver jag inte känna er för att veta att era skärmar "laggar" hit och dit så ni inte kan stänga dom och lyssna på läraren.
Gör bara som dom säger för det går ut över oss andra i klassen. Det påverkar vårt arbete också.
Dessutom, chilla? Jag har inte sagt något nedvärderande om albaner? JAG har inget emot er fast ni verkar ha något emot "kineser".
Jag vill bara att ni tänker på att ni kanske stör andras studier!

Kommentarer
? Anonym

FAN LEKER DU DIN KINES VI ERÖVRAR HELA VÄRDEN OCH HAR KINESER SOM SLAVAR ,, SÅ HAR DET VARIT I ALLA TIDER NI GÖR VÅRA ARBETEN FÖR 1 KR I TIMMEN LOL//ALBANERNA I KLASSEN

2009-10-15 @ 16:26:01
? Anonym

vadå då får ni sköta er! känner du oss eller? snacka inte för mycket okej!

2009-10-15 @ 16:40:13
? Anonym

du ska inte bry dig vad vi gör des utom e det inte BARA ALABNERNA eller hur sköt du ditt eget så går det bättre tro mig:D

2009-10-15 @ 16:53:35
? FuckMe!

Shit asså hallå vad fan håller ni på med? Det är klart att det stör oss andra i klassen när ALLA håller på att FUCKADAR sig mot lärarna och nu menar jag att det gäller ALLA som gör det!!!

Men fuck sluta gå på Linneah för det var fan inte hon som gick till rektorn!!!!!!

2009-10-15 @ 18:34:50



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0