REGN, REGN OCH ÅTER REGN

Vilket väder vi har.
Typ blåser cp mycket och regnar precis lika mycket, blöö.
Stannar helst inne sånna här dagar, pallar varken kyla eller regn och definitivt inte blåst! uhh..
Ajja, idag hade vi ju matte"prov", shit. Vår lärare var inte där så vi hade någon Håkan som va helt virrig och typ sa svaret om man frågade x) haha sen lät han oss fråga varandra och sånt också så det gick väl rätt bra ;p hähä
På eftermiddagen hade vi entreprenörskap men satt mest och lyssnade på typ fly on the wings of love och dansade med Isabel (y)
Sen blåste jag nästan bort när jag skulle gå hem i snålblåsten ju :(
Nu ligger jag i min varma säng och lyssnar på Vad söt du är så gullig låt! =)
Måste sticka ut och köpa en ny mascara med mamma sen också, min är typ slut.
Men whatever, ni får ha det bäst pussgurkor!♥

P.S om du läser detta Erica så måste du kolla "lång och smal's" face! HAHAHAHA


Kommentarer
? Erica

Hahaha du viade idag i skolan men jag dog av skrattxD

2009-10-02 @ 21:19:39



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0