SATURDAY NIGHT

Heej bloggen! =)
Idag väckte Josef oss när han ringde vid halv 11.
Då fick vi panik med tanke på att Jack och Josef var här i Ängelholm om en timme redan så vi flög upp så fick Emmas mamma skjutsa oss till munka. Där plockade Handiis mamma upp oss och skjutsade hem oss till mig.
Väl här fixade vi oss och sen sprang vi till stortorget där Jack och Josef väntade.
Tillsammans tog vi bussen till Väla där vi har strosat runt hela dagen.
Nu är vi hemma hos mig allihop.
Handii och Jack ligger i ena soffan och myser ;), och jag och Josef kollar på någon sick film... haha
Dom ska nog snart ta sig ner till stationen och åka tillbaka till Karlshamn.
Jag är ensam hemma resten av kvällen så ska väl bara chilla.
Fast egentligen vill jag verkligen hitta på något! :(
Men whatever...
Puss så länge♥

Kommentarer
? juliet ;*

Sv; tihi tacktack "hej linneah" :)

och för igår, även fast mitt lilla ryck på slutet,

så älskar jag dej ändå! <3

2009-10-03 @ 20:40:08
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0