SNYGGT?



Hittade den här bilden för ett tag sen och blev chokad.
Ja, det är jag på bilden för ca 1 år sen nu tror jag.
Nej, jag hade inga ätstörningar, annorexia eller något liknande. Jag var bara naturligt smal. För smal.
Jag tänkte självklart inte på det just då, men nu när jag tittar på bilden inser jag hur fult det verkligen va.
Nu har jag ju lagt på mig några kilon och ser förhoppninsvis inte ut så här längre =)
Men vad tycker ni? Är det snyggt att se ut så? Eller tycker ni det är snyggare med lite kurvor?

Kommentarer
? rebecca

usch! du ser verkligen bättre ut nu!

snyggginggg:D<3

2009-10-29 @ 21:50:47
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/
? hanna

Palla, alla ser ut så när de drar upp axlarna.

2009-10-30 @ 19:34:45



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0