SOMETIMES I WANNABE ANYONE BUT ME

Vad kan jag? Vad är lilla jag egentligen bra på?
Hmm... när jag tänker efter kan jag ingenting.
Men sen kommer jag på att jag är ju bra på att vara jag :D
Det skulle ingen av er andra klara, tro mig ;)
Nejmen, tänk ändå så roligt jag och Handii har varje gång vi ses. Tänk så kul alla har åt oss när vi sätter igång?
Vi gladar ju upp hela vår ogivning då? :D (eller ja, det finns såklart folk som retar sig på oss... ;p)
När jag känner att det inte finns något bra med mig tänker jag bara på vad folk brukar säg till mig som att jag har en snygg stil, sminkar mig fint, har fint hår, långa ögonfransar, stora ögon, fin hy, söt, smal (:D), rolig, fyndig och massa annat som ni älsklingar slänger över mig lite då och då :)
Förstår ni hur glad man blir av att höra sånt? Förstår ni hur mycket bättre man mår när man tänker på det och samtidigt skjuter bort tanken "jag kan ingenting, är inte bra på något"?
Jag ska sluta tänka att jag är dålig på allt, att jag inte kan något och hitta något speciellt jag verkligen kan istället och tänka positivt! :)
Och jag måste ju ändå vara liiite bra på att blogga iaf eftersom ni fortsätter gå in och läsa här varje dag, right? ;D♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0