TONIGHT I'VE FALLEN AND I CAN'T GET UP

Jaa, jag mår fortfarande illa och jag tror helt serri att jag måste spy ._.
Vidrigt! Nu vågar jag inte somna för tänk så spyr jag i sängen :O ännu mer vidrigt!
Jaja, får väl sitta uppe en stund till då.
Grr... nu blev mitt internet grönt ;@

Ikväll har vi kollat Mary Poppins.
Världens sötaste film med världens finaste musik är vad det är :)
Man blir liksom glad av den.
Tycker dock inte om att hon bara sticker sådär i slutet.. Hon skulle ju bli tsm med han Bert :O
BERT (hahaha internskämt handii ;D)!
Men nu ska jag sluta yra och se om soundtracket från filmen finns @spotify =)
Puss♥


Sjukt härlig snubbe! Men vem heter Dick Van Dyke? haha!


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0