TOTALLY WET

*pust*
Sitter nu äntligen framför min älskade data i soffan i vår varma mysiga lägenhet igen.
Jag och Handii följde Jack och Josef till stationen och precis när deras tåg hade gått började det ösa ner!
Har inte sett så här mycket regn på lääääääänge...
Så fick jag skjutsa Handii hit så sprang hon upp och tog sina saker och sen fick jag lov att skjutsa henne till torget så hon hann med sin buss hem.
Jag har nog aldrig blivit så blöt av regn innan. Jag är blöt igenom 3 tröjor, in på trosorna, genom mina uggisar, raggsockar och vanliga strumpor, mina vantar är genom blöta, det rinner vatten från min väst och mitt smink är gone.. haha (y)
Dessutom när jag skulle cykla hem hade jag så mycket vatten och mascara i ögonen så jag såg inte att det kom en bil i en korsning så jag var bara en liten bit ifrån att krocka med den o.O
Jag kan ju rekommendera att ni stannar inomhus ikväll iaf :p haha
Men nu ska jag gå och se om det finns något att äta i detta huset!
Brb♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0