TRÖTTER

Här sitter jag och lyssnar på Rumors.
Fy vad man blir deprimerad av att sitta hemma och tråka en fredag kväll..
Jag vill verkligen hitta på något! Men samtidigt är jag så trött så jag skulle kunna dö.
Usch.
Dagen har bestått av att gå i skolan, typ.
På eftermiddagen skulle vi gå ut på stan i grupper och ställa frågor till 10 ungdommar, 10 vuxna och 10 gamlingar som handlade om arbetslivet.
Gick väl sådär, tanter är verkligen otrevliga och osammarbetsvilliga!
Efter skolan vandrade jag till Nyhem där jag va med Handii och Emma en stund tills dom skulle ta bussen hem.
Resten av dagen har jag typ kollat film.
Jag har sett "X-Men" :)
Men nu ska jag se om det inte finns någon snäll människa som vill va med mig ikväll, wish me luck!♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0