VARFÖR ÄR JAG SÅ IRRITERAD?

Jag känner mig som om jag skulle kunna spricka nu!
Grrr....
Jag känner mig som att jag är helt liksom otålig och arg på alla.
Samtidigt som jag vill att folk ska underhålla mig på msn så blir jag jätte irriterad så fort någon skriver till mig.
Dessutom har jag precis kollat färdigt på The sound of music och nu finns det inget att göra.
Så här sitter jag i min irriterade ensamhet och biter ner alla mina naglar (n)
Man ska verkligen inte bita på naglarna när man är irriterad för om det inte är jämnt så fastnar man typ i tyg och sånt om ni fattar och då blir man bara ännu mer sur och biter ännu mer vilket gör en så frustrerad att man till sist inte har några naglar kvar och sitter istället kvar med halvt blödande fingrar som gör så fruktansvärt ont.
Måste nog sluta innan jag når dit känner jag...
Men aaahhh! Jag vet inte vart jag ska ta vägen :(
Några förslag på vad man kan göra? Kanske jag ska gå och ställa mig i duschen och låta iskallt vatten rinna ner över hela mig...?
Det låter som en bra idé!
Brb♥


Ja alla kan ju inte va snygga och sexiga när dom är sjuka... själv ser jag ungefär ut som ovan när jag är sjuk, osminkad och irriterad till tusen...

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0