WIEE :D

Så nu blir det Karlshamn i helgen, vi åker på fredag och sen sover vi där till söndag :D
Detta är precis vad jag behöver, komma bort från ängelholm och träffa helt nytt folk!
Mammi kom nyss hem med en tidning till mig, tror det var Sofis mode :D
Det tackar vi för!
Ska väl sätta mig och läsa den nu, eller kanske väntar tills jag lagt mig ikväll.
Snart är maten klar så ska kila iväg och få i min en liten matbit, har trots allt bara ätit en gång idag :)
Sen blir det skola som vanligt imorgon, ska blir riktigt skönt att få komma tillbaka till real life igen!
Klarar inte av att sitta inspärrad så här.
Men vi hörs sen! :)♥


Tack mammi :)♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0