AT HANDII'S PLACE

Nu befinner jag mig i Handiis säng och tänkte berätta lite om min dag för alla er som vill höra =)
Vi slutade vid halv 2 (fick sluta tidigare :D) så gick jag hem.
Vid kvart över 2 kom Emma baby till mig så gick vi ut på stan. Där träffade vi Handii och så gick vi till Lindéns så tjockisarna kunde äta ;)
Senare kom Van dit så va vi på källan med massa folk.
Efter det gick vi till koffes, bara för att Handii och Van skulle köpa vars TVÅ glassar! Himmla fettosar! haha
Sen fick vi skynda oss hem till mig så jag kunde slänga ihop lite saker och så skjutsade Nellie och Monica oss hem till tåstarp :p
På vägen stannade vi till på Willys och när jag skulle gå in i bilen igen så klämde jag fast mitt hår i dörren... :( Så har dom barnsäkra dörrar så man kan inte öppna från insidan.. Så där fick jag sitta i typ 5 min utan att kunna göra något medans Handii och nellie satt och garvade och filmade mig.......... :(
Nu är vi i alla fall hemma hos handii och har nyss käkat.
Och när vi skulle ner och käka vågade jag först inte gå ner för jag hade hotpants och knästrumpor och hela hennes familj satt där nere. Sen när vi skulle gå hennes pappa bara; linneah! Kom! Jag; :| nääää........
Han; jooo, jag får kolla på dig! Jag; okeeeej..... :|
FETT PINSAMT! :(
Aja, ska sluta wayna nu och gå ner för internet här uppe laggar så det stängs hela tiden.. når inte riktigt upp I think.
Hörs där nere! (misstolk... haha)
Puss♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0