BRA SJÄLVFÖRTROENDE?

Något jag verkligen skulle behöva öva upp är mitt självförtroende.
Tänk så skönt att gå runt och tycka att man är skit snygg och verkligen tro på sig själv! Det måste vara en härlig känsla.. 
Jag vill bli självsäker, kunna tro på mig själv och att framför allt kunna ta emot komplimanger!
Det har jag fått höra att när någon ger mig en komplimang kan jag inte tacka och vara glad utan jag säger alltid emot. Alltid.
Jag kan helt enkelt inte hjälpa det.. det kommer av sig själv.
Hur svårt ska det va när någon säger typ; "Du är verkligen söt!" att kunna svara; "Tack dsm! :D" istället för "neeej..."
Mitt mål är alltså att kunna tycka att jag själv är söt och kunna verkligen tro på mig själv.
Det är ju inte heller någon mening att gå runt och bara "jag är så ful...blablabla" för man ser ut som man ser ut, man är som man är och det är något vi alla inte bara måste lära oss leva med utan också något vi måste lära oss tycka om!


"Visst är jag söt? =) omg, jag är sååå glad att jag föddes naturligt vacker!"
haha, kanske lite för mycket, eller? ;)


Kommentarer
? Erica

Du är jätte söt som naturlig:D Du borde triva med dig själv för du är jätte söt!:P Tro på dig själv;)

2009-09-23 @ 10:39:57
? michelle

du om någon borde ju tycka du är söt! sjukt vacker är du<3

2009-09-23 @ 17:41:42
URL: http://michibelle.blogg.se/
? emma

asså linneah, du är sjuk, det är sjukt, detta är sjukt, asså DU är helt sjuk! o.O du e en av de finast personerna jag känner, & den saken är jag inte ensam om att tycka .. <3

2009-09-24 @ 08:59:52



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0