FALSKA MÄNNISKOR

Det är nog typ det värsta som finns...
Folk som säger sig vara ens vänner men sen snackar mer skit bakom ens rygg än ens ovänner gör, människor som säger "jag älskar dig" men samtidigt håller på med massa andra och alltså egentligen menar dig och tusen andra...
Sånna människor borde skickas på snäll-läger tycker jag!
Och hur känns det om en kille säger "jag älskar dig" och inte hör av sig på ca 3 veckor och sen står det någon random tjejs namn på hans msn...?
Eller om han bor långt borta och vet att man ska typ dit eller i närheten av där snart och då tar han upp kontakten igen den veckan genom att skriva "hej soewtnoews :)<3" på msn?
Myttare. Ni är fake hela högen.
Nu kan jag inte säg att jag hatar dom, bara ogillar. Skarpt. Det krävs mycket för att kunna hata  en människa.
Det finns något gott i alla hur myttande och fake dom än verkar.
Så ni får chanser, det får ni men ta då vara på dessa chanser och försök ändra er!

(sen finns det såklart människor jag hatar, typ som Hitler, men det kan vi ju gå in på en annan gång :p haha)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0