*GÄSP*

Godmorgon alla!
Lite sent att säg godmorgon kanske men jag vaknade nyss.
Idag ska jag nog mest ta det lugnt och antagligen träffa Van :) Det var alldeles för längesen sist!
Pallar inte den här dagen heller så jag ska nog göra det förbjudna och inte fixa mig så mycket och t.o.m gå ut i mjukisbyxor ;O haha
Men nu ska jag gå och "äta" frukost (dampa inte handii ;p) så vi hörs senare idag :)

fast nu ska vi tydligen till mormor och morfar idag... bra att dom säger det nu. Nu kommer jag va tjurig hela dagen!
Hejdå.


You don't care how it hurts

Kommentarer
? Anonym

SV: roligaste natten på länge! :D

2009-09-13 @ 14:09:03
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/
? Felicia"Handii"

DAAAAMP! du SKA käka unge!

2009-09-13 @ 22:09:34



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0