HISS ELLER DISS?



Fjortisomvandlaren
http://fjortisomvandlaren.se/ hahaha kolla! Skön sida eller vadå?

Chill kvällar
Det är så himmla skönt att bara ta det lugnt med sig själv vissa kvällar.
Härligt att typ sitta instoppad i sin mysiga säng en hel kväll med datorn och typ kolla film m.m. =)
Att bara få vara ensam eller kanske med familjen och äta god mat.
Aeeh det gillas! (Y)

Icke blyga killar som vågar ta kontakt
Gillas starkt!
Något jag inte tål är små blyga killar som inte vågar ta upp kontakten utan väntar som en seg gammal rutten snigel på att vi tjejer ska ta första steget. Come on dudes? Det är ju nog så att det är upp till oss tjejer att göra det... Eller inte?!
Det är ungefär samma sak som att en tjej skulle fria till killen, hallå? Eller typ att tjejen skulle betala maten när dom ätit ute...? Så kan vi faktiskt inte ha det!
Så kom igen killar och ta första steget, det lönar sig =)




Att jag inte kom till Malmö ikväll :(
Det suger, javet.
Conrads blogg har ju börjat på riktigt nu och då skulle release festen varit idag för sist var det ju inte så... äeh det går inte att förklara..
Anyway, I missed it all. Härligt va? *skjuter mig själv*

Människor som tror dom är snygga fast dom egentligen är hur fula som helst...
Så ytlig jag låter.. Det är inte så att jag är anti fula människor (får man säga så? :S) utan bara det att jag hatar när fula wannabe's kommer och kaxar och tror dom är snygga.
Vem kan jag mena? hmm.. kanske ett visst "fjortis"gäng här i min hemstad som inte ens är fjortisar på riktigt?
Vi borde kasta vattenballonger på dom.

Att vara så trött som jag är just nu

Ungefär så här trött är jag atm;
Och p.g.a. detta faktum så garvar jag åt allt! Precis allt!
Så om man tänker efter så har jag egentligen ganska roligt ju :)
Nu ska jag iaf sluta yra, känner att jag börjar komma bort från ämnet lite... kan bero på att jag är trött. Fruktansvärt trött. Fast det visste ni redan, jag sa det ju nyss HAHAHA!

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0