HISS ELLER DISS?

Kom precis ut ur duschen. Härlig känsla! :)
Jag måste göra lite hiss och diss tror jag faktiskt!



Vänner...
är det absolut bästa som finns! Vad skulle man liksom gjort utan dom?
Jag hade iaf legat död i en rännsten without you guys, så tack för att ni finns!♥

Natur diet - ready to drink
As gott och även bra att dricka! :) Kan det bli mycket bättre?
Jag vet inte hur ni har det om morgnarna, men jag är iaf alltid stressad och hinner aldrig äta frulle!
Då tar man bara lite vatten (jag använder mjölk ist) och blandar i en påse sånt och sen dricker man. Tar typ 5 min alltihop.
Kanon för stressare som mig!

Spotify
Innan jag hade det fattade jag inte alls varför alla tyckte spotify var så hiiiimla bra. Jag tyckte liksom att youtube var typ det bästa sen skivat bröd. Men nu när jag har provat på det så förstår jag er!
Man behöver inte ladda upp låtarna (om man har lite segt internet som mig), alla låtar spelas efter varann så man måste inte klicka upp sidan, leta upp en ny låt och sen sätta igång den igen och sen kan man ju även ta emot andras spellistor :)
Påtal om spellistor så är jag så snäll så jag ger er min; http://open.spotify.com/user/linneahzoedano/playlist/7ufpC7fKIRjiLgqjF3iePm =)




Killar (syftar på players då)
Okej, nu ska jag inte dra alla killar över samma kamm. Jag menar såklart inte att jag dissar ALLA killar.
Men alla ni players där ute... jag skulle vilja bunta ihop er och kasta er i ån!
Jag fattar inte hur svårt är det egentligen att hålla sig till EN tjej?
Jag menar, det är ju inte så att någon sitter med en kniv mot er strupe och tviiingar er att sitta och spam kommentera "sötnos (aa'<333" på en massa tjejers bdbs när ni har (tsm med/på g, whatever) en tjej redan?

Folk som klankar ner på andras stilar
Alltså jag tycker det är dåligt av folk som håller på och typ hatar fjortisar eller emos eller vad det nu är. Låt dom ha den stilen dom vill ha?
Dom klankar inte ner på eran stil (om ni ens har någon)  så gör inte det på deras.

Ängelholm
Som ni nog har fattat så ogillar jag staden, Ängelholm, jag bor i rätt mycket.
Man kan inte gå någonstans utan att man känner minst 5 pers där och alla vet, eller iaf tror sig veta, en massa saker om en.
Sköt era egna liv och bry er inte om mitt säger jag bara!
Och typ när man är inne på Åhléns så säger personalen i kassan; "vad stor du har blivit! :)"
öhh... känner jag dig? ;s
Bevis på att jag har bott alldeles för länge i en alldeles för liten stad!


Kommentarer
? rebecca

haha, så brukar domk säga till mig med inne på åhlens :o dom bara, ha det bra, hälsa mamma och mormor nu :) man bara whaaaaat? ;o<3

2009-09-17 @ 20:33:55
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0