HMM...

Sitter på mitt rum och försöker plugga lite naturkunskap samtidigt som jag försöker komma över denna bloggtorka som pågår i mitt liv just nu... Jag kan ju säg att det inte går speciellt bra (N)
Jag hör min syster garva som en häxa i vardagsrummet och regnet som smattrar mot fönstret. Det öser ner utanför.
Mötte ju förresten upp Isabel innan, vi skulle ses vid Espresso men hon va inte där när jag kom så jag tog upp mobilen och ringde henne och när jag sätter telefonen mot örat så hör jag; "ringer du mig? ;)"
Jag bara wo0t? :S så kollade jag upp så stog det typ 4-5 blattar där som va typ 25 år (:S) med äckliga flin.. så jag bara; "eh va...?" och typ tittade argt på människan som sa det och så säger den fete; "Ja du ringer väl mig? ;))"
Så först kopplade jag inte utan jag bara stog där och tänkte typ; känner jag denna tjockisen med det äckliga flinet...? och sen fick jag typ ur mig; "NEEJ?" (rätt äcklad) så började hans kompisar garva och sa; "HAHAHA såg ni mördarblicken?"
Men skit kul att antasta en stackars tjej när hon står ensam i stan och försöker få tag på sin kompis? :(
Ni förtjänade faktiskt den där mördarblicken och vad var det, ett desperat försök till en fruktansvärt dååååålig raggningsreplik som aldrig skulle funka på någon? Och isf, försök på någon i din egen storlek? (alltså väldigt stor.)
Man kan ju bli trött på vissa människor ibland ._.
Men whatever, hade en jätte trevlig eftermiddag med Isabel och senare även Handii :) så det tackar och bockar vi för!♥


Slänger in en söt bild på en söt Isabel :)


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0