HOME ALONE

Här sitter jag och lyssnar på Silly Boy för ovanlighetens skull (eller inte) i min ensamhet i vårt stora vardagsrum :)
Bara jag som verkligen älskar att vara hemma ensam?
Man kan lyssna på vad man vill, hur högt man vill (eller ja, så högt grannarna tillåter) och så kan man sjunga till! :D hähä

Har varit en härlig dag idag!
Efter skolan gick jag hem, drack en natur diet sak och satt vid datan.
Sen gick jag till stan och träffa Van. Så gick vi till bibblan och träffade Nellie, Clara och Julia där :)
Efter en stund gick vi alla och träffade Amanda :D
Resten av kvällen har vi bara gått (cyklat i mitt fall) runt på stan och chillat =)
Där va ett hål i min cykel sadel så kom det ut massa vatten där så det såg ut som jag hade kissat på mig :( haha
Men tack alla för dagen/kvällen! :)
Kanske bloggar lite till senare ikväll om jag inte somnar innan, är sjukt trött ._.
Så hörs kanske sen, puss så länge♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0