HOS EMMA BABY

Sitter i Emmas soffa med min data och hon sitter i sängen med sin. Ser nog ut som två data nördar men who gives a shit? :)
Vi har typ bara lagat mat (eller ja Emma har lagat mat, jag kan inte xp) och typ käkat ikväll x) haha *tjocka*
Måste kila ner och ta en dusch snart känner jag innan hennes familj kommer hem från Sthlm :O (2 late, dom kom nu :|)
Aja, vi hörs strax, ny duschad och fräsh! :)♥

Awwii måste säg en gullig sak innan jag går! Emmas lillasyster som är typ 4 kom just in här stortjutandes och bara; jag har saknat dig! till Emma, syskon kärlek 8)


Kommentarer
? Anonym

haha aa, det va faktist rätt snuttogt ;O :/<3

2009-09-22 @ 10:11:12



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0