I AM UNWRITTEN

Godkväll alla söta fanz :)

Sitter vid mitt skrivbord helt ny duschad och bloggar.
Ska väl strax gå och lägga mig I guess.
Imorgon bitti skaskaskaskaska jag komma i tid!
Alltså jag kan bara inte komma i tid! Det är helt sick men det är verkligen helt omöjligt! o.O
Jag kommer alltid typ ca 3-5 min för sent VARENDA dag... (N)
Men imorgon SKA jag!
Atm sitter jag och lyssnar på min nya älsklingslåt som jag fick av Isabel - http://open.spotify.com/track/5GZEeowhvSieFDiR8fQ2im
Så underbar! Jag blir ju helt rörd när jag hör den..

Jaja för övrigt så skulle jag uppskatta att helst inte bli kallad wannabe dessie.. eller wannabe någon för den delen för jag är jag och det är bäst så =)
I mitt förra inlägg skrev jag en liten text i snestil under bilden, men jag trodde det var tydligt att jag var ironisk där med tanke på att jag skrev; Linneah sötastbästunderbarast Dano, DAAH + en ";)" och sen även att jag knappast kan ha varit först med JB tröjorna... Jag har faktiskt precis börjat på JB som ni alla vet och kan därför omöjligen vara först med dom tröjorna :)
Ville bara ha sagt det så inte fler missförstår mig, puss på er!♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0