I FEEL LIKE A NEW PERSON

I kväll har jag varit ute och sprungit med Vannibooii :)
Blev även en liten pratstund på en bänk utanför koffes.
Så himmla jobbigt att bo i en så liten stad där alla känner varandra! Hannahs kompis satt och fotade mig och skickade till Hannah och bara vet du att din lillasyster sitter på en bänk med en kines kille?
Orka! Låt mig liksom? Van är dessutom inte kines, han är vietnames!
Jag blir så trött på att alla svenskar alltid tar alla som är asiater som kineser! Lär er att det finns andra ställen i asien att komma ifrån än kina!

Imorgon slutar jag 11:00 och då blir det buss till hässleholm och sen vidare till Höör för att träffa Conrad :)
Vi ska städa hans lägenhet och sortera i hans garderob, haha
Nu snackar jag i tele med Emma baby, men ska väl sova strax så vi hörs imorgon!
Puss älsklingar♥


Kommentarer
? emma

linneah, du är sjuk. ... <3 -.-

2009-09-06 @ 23:41:13
? vanni:D

HAN SKA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!

2009-09-07 @ 00:11:51
? michelle

ofta man fotar och skickar det?:S

söt är du iaf,gumman!<3

2009-09-07 @ 07:55:58
URL: http://michibelle.blogg.se/
? Namson =)

Huh? man säger inte kines till vietnameser de är rätt ;) men guling eller asiat låter mer rätt för oss heheehehe :D

2009-09-07 @ 17:17:18



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0