JAG HATAR SÖNDAGAR.

Hellu bloggen!
Idag vaknade jag brevid Michelle, så gick vi ner aoch hämtade våra B&J glassar i frysen och satte oss vid tv:n och kollade på The Cave. Rätt bra film fast jag tyckte inte chippen skulle dö :(
När den var slut blev det att sminka sig och dra sig hemåt.
Väl hemma skumläste jag lite i mammas nya DV Mode tidning. Finns det någon normal männsika som verkligen sätter på sig dom kläderna, och går runt så i offentligheten, som finns i tidningarna...? :s
Aja, lite inspiration fick man ju hämtat iaf (Y)
Nu sitter jag här på min röv i sängen och känner att jag skulle behöva äta något. Har ju bara käkat glass idag och börjar bli hungrig. Får väl släpa mig ut i köket och se vad det finns...
Ikväll ska jag ut och springa! Jag måste ta tag i detta nu, börjar gå upp i vikt :|
Anyway ville jag bara säg att jag hatar söndagar! Alla är döda (ikl. mig själv), man är så trööööött och sen börjar skolan igen imorgon... :(
Kilar iväg och gör äggröra nu, hörs!♥


Bild tagen igår kväll, varför kan jag inte se normal ut på en enda bild tagen tillsammans med michelle...? :(

Kommentarer
? michelle

hahahah jag på bilden, hejsan blekansikte.

love you<3

2009-09-06 @ 16:33:36
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0