JAG UNDRAR

var i livet jag befinner mig om 3 år...
Igår skrev vi ju ett brev till oss själva i skolan som vi inte får läsa igen förrän den dagen vi tar studenten, om 3 år.
Jag blev mycket nöjd med mitt brev men det fick mig också att tänka mycket. Hur kommer mitt liv egentligen att se ut då?
Kommer jag vara kompis med samma folk som nu? Kommer jag ha en ny bästa vän? Kommer jag bo ensam? Kommer jag ha en kille? Hur kommer det egentligen att bli...?
Detta är något som jag bara kan få reda på om 3 år. 3 år?! Det känns ju som en hel evighet! Men det kommer gå fort, alldeles för fort. Det gäller att ta vara på den tiden jag har kvar i skolan och att verkligen försöka lära mig så mycket som möjligt.
Det är detta jag behöver fokusera på nu och resten kan jag inte göra något annat åt än att tålmodigt vänta.
Så kommer mitt liv se ut som nu? Only time will tell...



Ska sova nu, vi hörs imorgon! :)
Puss&Godnatt♥


Kommentarer
? morten ;)

hot pic :D

2009-09-03 @ 23:54:06



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0