KÄLLAN

Hejhej :)
Kom precis hem.
Denna dagen har bestått av att; sola med Isabel (nu är jag verkligen svart! :O), va med Nellie, Handii och sen Van och Alex lite.
Sen när jag äntligen kom hem och satte mig framför datan, hade precis ätit och allt så smsar Nellie och bara; kan inte du komma ut? (A) sen tjatade hon tills hon fick ut mig (dum som jag är ger jag mig) och inte nog med det, sen fick hon även in mig på KÄLLAN! Jag är inte på källan ju..
Men det var faktiskt kul där och helt ok folk så jag stannade där tills dom stängde klockan 9 =)
Sen följde Van, Amanda och Elin mig hem.
Nu sitter jag i soffan med en skål äggröra och lyssnar på min underbara spellista :)
Jag är ensam hemma, skönt! Mamma är i hbg med vänner och Hannah är i gbg hos någon familj där.
Hela lägenheten och internet för mig själv, kan det bli bättre? Ja, nu ska jag sätta mig och kolla filmer, som jag och Isabel gillar väldigt mycket ;) haha, på youtube :p
Puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0