LITE ONÖDIG INFORMATION OM MIG

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? abonnemang :)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nope
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?  många, typ pizza, Isabel, Handii m.fl :)
4. Hur lång är du? typ 1.65? :(
5. Vilken är den senaste filmen du sett? hmm... *senil* men typ slutet av Hitch tror jag
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Vet du vem som gick vidare i idol <3?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa tror jag, eller vet inte
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda.
9. När såg du senast din mamma? för en liten stund sen
10. Icke godkänt i något ämne? nej, otroligt nog :p
11. Mvg i något?  Sy slöjd, Hemkunskap, Engelska och Bild (Y)
12. När vaknade du idag?  typ 7?
13. Vilken är din favoritplats? hmm.. vet inte
14. Vilken plats föredrar du minst? skolan!
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?  vet inte, only time will tell :)
16. Hur stor är din säng? jag vet inte? x)
17. Vad sover du i? t-shirt och trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4, fast använder ingen xp
19. Var har du bott/bor? vejby och här i ängelholm city (H) (lite i usa också)

20. Tycker du om kinamat? klart :D
21. Tycker du om kaffe? BLÄÄ!
22. Vad dricker du helst till frukost? apelsin juice (stavning?)
23. Kan du spela poker?  haha nej.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Michael Jackson hehe
25. Vill du ha barn? Kanske sen men inte nu
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska och liite spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans? nope
§28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet♥
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläääder, skor, väskor m.m. :D
30. Äger du dyrbara smycken? njae tror jag inte
31. Kan du rulla med tungan?  va?
32. Vem är den roligaste människan du känner? kanske typ handii? x)
33. Vad har du för ringsignal? knock you down
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? i förrådet isf
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? julias body lotion burk med jordgubbsdoft (y)
36. Kan du byta olja på bilen? byta olja på benen? va?
37. Vilken var den senaste boken du läste? håller på med När jag hör din röst för tillfället =)
38. Dansar du i bilen?  men ja? är inte det normalt...? o.O
39. När var du i kyrkan senast? skolavslutningen
40. Hur många hål har du i öronen? 1 i varje
41. Har du någon piercing? nej, om inte öronen räknas
42. Har du någon tatuering? nejje
43. Röka eller snusa?  inget av det! men måååste jag välja så isf hellre röka
44. Har du pojkvän/flickvän? nixpix
45. Vad är ditt mobil nummer? 07**26**59 :)
46. Vad ska du göra ikväll? kvällen är slut, men måste bara göra lite matte innan jag slocknar -.-
47. Har du några syskon?  en syster och en halvbror i usa

Det stog att det skulle vara 48 frågor... någon som sett den sista? o.O


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0