NÅGOT JAG VERKLIGEN OGILLAR...

är folk som snokar!
Det är verkligen det värsta jag vet! Sånna som tar sig in överallt och letar reda på allt om ens privatliv.
Vet ni varför man kallar det privatliv? jo för att det ska vara privat!!!
Låt mig vara. Låt mig göra det jag vill så länge min mamma (som faktiskt, tro det eller ej har vårdnad om mig, alltså rätt att bestämma över mig) tycker det är okej!
Och även om min mamma inte skulle tycka något är okej, låt mig få en chans att berätta det för henne själv innan ni rusar till henne och "skvallrar" för att det är det ni gör bäst.
Utveckla istället en hobby och stay out of my life.
Jag vet att målet med en blogg är att nå ut till så många så möjligt, att få massa läsare. Men om ni inte är här för att ni tycker om det jag skriver utan bara för att snoka så tycker jag ni ska sluta.
För även om jag skulle göra massa felaktiga saker (med betoning på om) så skulle jag väl ändå inte vara så förgrymmat blond så att jag skrev ut dom här, för offentligheten att läsa. Eller hur?
So give up, back down and feel the pain ;)♥


I'm really not as stupid as I look you know..

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0