OJOJOJ...

har jag tappat stinget helt? :O
Jag har ju inte gjort ett enda blogginlägg på hela dagen!!! Jag ska inte bli gammla linneah igen (som bloggade ca 1 gång i månaden :O), that's a promise.
Idag har det varit regnigt och dant :( På sånna här dagar vill man sitta i sängen och mysa i värmen. Inte vara ute och traska och plaska i vattenpussar... saknaden blir även större på sanna här dagar.

Idag blev det då skolan till typ 2.
Efter skolan gick jag hem med min data och satte mig i soffan (så ovanligt, jag vet) och snackade i tele =)
Sen kom Handii och surade för att jag inte socialade mig med henne, men man kan inte alltid få allt man vill på en gång ;* haha
Vi gick ut på stan och kollade efter folk (som inte var ute för ingen tål lite regn och sitter alltid hemma nu för tiden ;/) och köpte sågspån. Sen åkte Handii hem och nu sitter jag i myskläder och äter godis i min säng samtidigt som jag lyssnar på I'm like a bird och sjunger för full hals! hahaha ;)
Nu ska jag nog städa hos Daisy, blö! :'(
Puss så länge♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0