THURSDAY

Haaj kära läsare! :)
Jag sitter i min säng och fryser och tänker på vad man ska göra imorgon..
Hmm... någon som vill hitta på något kanske? =)
Borde kanske stanna hemma, behöver vila lite om jag ska orka skolan igen sen nästa vecka.
Jag sover seriöst bort mina helger och varje typ torsdag/fredag är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen ._. Måste bli ändring på mina sömnvanor!
Ska faktiskt börja redan ikväll och lägga mig tidigt. Loggar väl ut rätt snart, mamma och Hannah ville såklart också ha internet lite (fast hannah har suttit hemma hela veckan med internet) så får väl dela med sig.. *suck*
Måste även välja kläder inför morgondagen. Jobbigt nu för det är så sjukt kallt på morgnarna så då klär man på sig jätte mycket och sen blir det jätte varmt framåt dagen och då har man så mycket kläder så man nästan steks ihjäl... dagens i-lands problem, javet.
Måste fixa håret nu (om man tripplar det på kvällen innan man lägger sig så går det ut lagom mycket till nästa dag och man slipper dessutom fixa det på morgonen, great time saver!) men bloggar nog lite till sen innan jag ger upp internet.
Hej så länge♥


Hade det inte varit skönt att kunna klona sig själv? Så när den ena blir trött så får den vila så tar den andra vid...


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0