VÄLA MED MAMMA

Detta inhandlades; en brun randig, stor tröja på Gina Tricot för 149:-, en stooor, mörkgrå, stickad tröja från Gina Tricot för 149:-, en svart, rätt stir väska, där jag hade tänkt ha min data eftersom vi fick en ryggsäck -.-, från Gina Tricot för 249:- och en mascara på H&M för 129:-

Efter väla åkte vi till Rusta och köpte massa garn... mamma är ju både bild och syslöjds lärare nu och var därför tvungen att inhandla garn till sina kära elever. Vi köpte 3 jätte stora påsar fulla... Jag tror vi (eller ja, skolan) betalade 1500:- för GARN! o.O palla...
Whatever. När vi kom hem provade jag mina nya kläder och nu ligger jag här i min säng utan smink och med nyborstade tänder. Härlig känsla! :)
Nu ska jag kanske sova, vet ej, hörs kanske igen.


Kommentarer
? michelle

sv:Hade jag kunnat få ditt utseende,hade jag tagit det utan att tveka en sekund! och så hade jag tänkt att du var lite knäpp,som gav bort det :o älskar dig<3

2009-09-01 @ 23:31:57
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0