WHAT TO DO?

HejHej :)
Slutade tidigt idag så kom hem för ett tag sen. Oturligt nog slutar min kära syster också 11 varje måndag så där rök den ljuva ensamheten...</3 dessutom kräver hon att få ha internet så no internet för mig längre sen när hon lagt på :(
Vad ska man hitta på då..? ;s Skulle ju egentligen till Conrad idag, men det blev inte.
Går nog och lägger mig. Ska sova lite och kanske se en film =) mys
Sen får vi se vad som hittas på senare under dagen.
Men vi hörs!♥


Fick bli en liten fin bild som bevis på att Handii dyrkar mig ;) hähä


Kommentarer
? Amandaq

jag hörde om den glada nyheten! :D

glad för din skull som fan gumman! <33

2009-09-07 @ 19:47:46



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0