FREDAG, GÖTT! :D

Shena!

Skolan today. Ville inte dit eftersom jag mådde typ... skit imorse fast jag var duktig och släpade mig dit iaf :)
Vi hade webbdesign hela första lektionen och idag satt jag faktiskt på insidan om den låsta dörren *stolt* HEHE
Till skillnad från Liridon som stog och sparkade på dörren och ryckte i handtaget för han va sur haha... Dagens roligaste var när han sa till läraren när han väl va inne men skulle ut igen "om jag inte har lektion, ingen ska ha lektion!" HAHAH om du läser detta så; Liridon tror att han bestämmer fast så gör han inte det ;PpppPPp HIHIHI

Efter skolan har jag varit med Bella, Erica och Parsa. Nu har jag varit hemma en stund men ska ut en sväng i regnet var det tänkt :)
Hörs later!♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0