GORGEOUS



Kolla vad jag hittade på H&M's sida idag. Såklart från the fabulous "The Garden Collection" som jag helt klart älskar. Men den var slutsåld och jag såg den inte i affären i Hbg när jag och mammi va där här om dagen så jag har pratat med mamma nu och vi har kommit överens om att jag ska sy något liknande med henne hjälp.
Tror ni jag klarar det? Självklart :)

Men nu ska jag sova, det finns ju trots allt en ny dag imorgon full med nya bestyr.
Ska nog till mormor och morfar och sen på kvällen ska jag kanske till Hbg med lite vänner för att kolla på Amanda, Micca, Linn, Van, Timme och Mike som ska dansa där vid 6. Måste ju hejja på! :)
Efter det ska jag nog till Handii.
Men godnatt på er pussgurkor♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0