GÖTT KÖTT

Bläää jag funderar på att sluta blogga helt ett tag. Ta en paus, uppdaterar ju ändå aldrig. Har varken tiden eller orken så det blir liksom inte av ändå. Ajja vi får se.

Imorse när jag vaknade hade jag dragit på mig världens förkylning som vart mixad med pollen allergi och ovanpå allt hade jag hostat hela natten så jag sov jätte dåligt så jag tänkte först skippa skolan. Sen kom jag på att vi hade genomgång i potenser på matten så fick rusa upp ur sängen alldeles för sent och fixa mig fort som tusan. Sen slängde jag mig på cykeln och cyklade som en galning och kom kanske 3-4 min för sent. Men då hade vår lärare låst dörren så jag fick inte komma in så jag missade genomgången iaf. Bra början på dagen (Y)
Efter lunch hade vi the Herminator, fast jag var typ täppt i hela huvudet så jag gick hem och sov. När jag vaknade mådde jag liiite bättre så fick släpa mig ut för att träffa man1 eftersom vi bestämt sen innan och vi aldrig ses annars.
Tillsammans käkade vi lite pommes på lindéns (mår alltid lika illa varje gång jag går därifrån, haha), sk8atde och spelade basket på socker. Inte så bra kanske med tanke på att vi nog bägge hade feber.. haha ._.
Efter ett tag kom Clara, Mensur och Van och höll oss sällskap. Jag fick t.o.m köra runt med Vans moppe på basketplanen ett tag :D HIHI
Jag och Clara hade vääääldigt roligt, vi föreställde oss nämligen Mensur i rosa trikåer HAHA...

Men nu har jag varit hemma ett bra tag, ätit, duschat och lite sånt. ska strax sova så säger godnatt nu♥

Kommentarer
? julia

Sv: jag hörde det, du badar för fan i kläder! :O<3

2010-04-23 @ 16:08:02
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/
? amanda

hehehhe .__. jag är typ mega feberig idag! tack vare sk8ingen igår :( men kul var det man1 , ily ♥

2010-04-23 @ 19:49:00
URL: http://ammmandas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0