INFLUENSA?

Hallå hallå

Mormor och morfar hela dagen idag, fick en ny gammal cykel haha. Alltså en av mormors gammla fast den va ju ny för mig ;) dom hade fixat upp den lite och den vart faktiskt riktigt fin! :)
Kunde dock inte ta med den hem i vår lilla saab så dom får köra in den i stan nu i veckan.

Jag tror jag håller på att få influensa btw. Har ju varit lite sådär väldigt förkyld nu i några dagar men idag har jag även blivit öm överallt. Innan hade jag ont i skallen och så men nu har jag även ont utanpå skallen och typ på ryggen och armarna. Det gör liksom ont, eller känns... obekvämt när något rör en :S Mamma säger att det är influensa symptom så får se om jag kommer iväg till skolan imorgon .__+
Mitt immunförsvar SUGER åsna. Jag som var stolt för att jag varit i skolan utan att vara hemma sjuk 2 veckor i streck så kommer det igen -.- *suck*
Well well, I'll survive I guess.

Nu ska jag redigera bilder, hade!♥


Min nya cykel, GÖTT! :]

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0