JAG SKA GRÅTA NU...

Min mamma köpte hårfärg här om dagen ju och så var min sån som man kan slinga det också så har jag värsta sett fram emot detta så färgade hon det nu ikväll........... nu är mitt hår gul/blondt randigt på vänstra halvan av skallen och typ mörk brunt med lite orange/röda slingor på höger sidan... Jag dör. Jag dör. Jag dör.
Jag har funderat på att raka av slingorna så det blir kala fläckar... eller åtminstonne gå med turban till skolan imorgon.. Men jag får väl överleva till på lördag då mamma har lovat att vi ska färga över det.

Så nu vill jag inte blogga mer, kan säga tack för dagen till min fina vän Stokki, haft en riktigt underbar dag (tills hår-katastrofen d.v.s) men nu ska jag gråta mig till söms, godnatt♥


Stokki fotade mig idag igen och här får ni beskåda en av bilderna :]
kolla Stokkis hemsida HÄR


Kommentarer
? michelle

jag lovar linneah, att du är fin i allt! tillochmed slingor i alla olika sorters färger

<3

2010-04-09 @ 19:12:45
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0