LÄNGESEN SIST

Känns som om det var lite för längesen jag bloggade nu. Börjar ju tappa stinget ;(

Ajja, har ändå inte gjort så mycket dom senaste dagarna så det var inte så mycket att blogga om iaf.
Atm ligger jag och kollar på John Tucker Must Die. Riktigt bra film fast jag tycker att den är lite... sorglig? faktiskt o.O Haha, bara för att han är så himmla söt och så blir han värsta kär i henne och så krossar dom honom ;/ Snutte plutt hahaha........

Ska sätta igång med lite skolarbete senare I think och ska även försöka städa undan lite på mitt rum och sen om jag har tur så kan mamma färga mitt hår ikväll. Vi köpte hårfärg i söndags och jag vet inte riktigt vad vi tog för färg men det blev nog någon brun med lite rött och sen är där även så man kan göra slingor. Dock har jag ju väldigt mörkt hår så vet inte riktigt hur det kommer bli, men ljusare blir det nog iaf. Får bara hoppas på att det inte bli knall rött eller orange för det känner jag inte riktigt för ._.
Oh well, om vi färgar det så får ni säkert se bilder so don't worry ;)
Nu ska jag nog gå och käka lite, känner att magen är lite tom.
Blogg you later♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0