LINNEAH TRÖTT :(

Fråga inte varför jag inte sover när jag är trött för det har jag inget svar på :]

Idag vaknade jag och Handii vid 3. Då satt jag vid datan medans hon fixade sig för jag palalde inte fixa mig. Skulle bara hem iaf.
Vid kanske 5 kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem och jag hjälpte henne med lite idéer för hon håller på och designar söta klänningar/tunikor i fina tyger för fullt så höll vi på med det ett tag och så kollade vi på lite gammla inspelade avsnitt av Project Runway som inspiration :)
Efter ett tag bestämde vi oss för att vi skulle åka till coop och inhandla lite sushi men väl där så hade dom ingen sushi så jag köpte en räksallad ist.
När vi kom hem käkade jag min räksallad och så diskuterade vi lite om livet, haha.
Resten av kvällen har jag spenderat här framför min data. Men nu ska jag kolla underkläder på nätet haha puss så länge♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0